Seizoensvoorbereiding

TIVOLI 1

Fotoshoot

(van John Hanraths) Op zondag 9 augustus was er een fotoshoot van ons vaandelteam. Met dank aan de sponsors (Isobouw Schellekens, Café bar ‘t Lempke, Adimec, Bart van den Broek Schilderwerken, Webs (marketing en sales) en Berende Inbraakbeveiliging) van het 1e elftal presenteren wij graag Tivoli 1.. Ook bedanken wij Sport2000 Brabant Sports voor de perfecte service omtrent de levering van onze kleding en natuurlijk ook fotograaf Leslie Toth. Onderstaand plaatsen wij de geselecteerde elftalfoto.

Oefenwedstrijden

Het 1e heeft inmiddels ook een aantal oefenwedstrijden gespeeld met wisselend resultaat. Opvallend is, dat de wedstrijd uit bij Sterksel op 11 augustus voor het eerst in heel lange tijd een zege opleverde. Uitslagen oefenwedstrijden tot nu toe: Sterksel - Tivoli 2-3 11 augustus Tivoli – SBC 2-3 16 augustus Tivoli – SV De Braak 3-3 22 augustus Bij die laatste oefenwedstrijd heeft onze nieuwe hoffotograaf Leslie Toth weer een fotorapportage gemaakt, die jullie via deze link kunnen bekijken.
TIVOLI 1